En dag med Fina Mariana...

 
              Måndag kväll....och dagen har
              jag tillbringat med denna messande
              Mariana........klockan 11 träffades vi
              vid rusta......och där blev det lite inköp..
 
 
       Vi köpte varsina foppa tofflor.....
 
 
                    Efter att vi suttit och ätit i 3 timmar....
                    ( himmel vart tar tiden vägen ).............
                    gjorde vi ett besök i damrummet
                    och det blev hur tokigt som helst......
 
 
        Mariana skulle ta ett liknande
        kort som jag tog på oss två....
        det var bara det att hon höll
        kameran framför våra ansikten
        så det måste hon nog hem och
        öva på.....och där bröt jag ihop
        av skratt....därför denna ställning..
 
 
       Här har hon fått till det riktigt bra.....
       men det kunde slutat med att hon
       hade fått en vit vägg på bilden...
       för hon vände kameran åt fel håll..
       Oj vad vi har skrattat åt alla tokigheter
       men det förlänger livet får vi hoppas...
 
       Handling hann vi också med...jag köpte
       mig ett par jeans och en kofta..............
 
       Nu åker jag på semester och sedan
       drar Mariana också utomlands...men
       någon gång i Maj blir det nog en ny
       tur till Marieberg......kul........A.........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

TACK goa, härliga, fina, kloka Anita!!!

Skrattar än... :) :)

Kram <3

2014-03-03 @ 22:43:29
Postat av: Anita

Tack själv fina Mariana...vi har ju hur kul som helst när vi träffas ....ser med glädje fram mot nästa gång......Stor kram till dig <3

2014-03-03 @ 22:59:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0