Ella dag ...hela dagen....

 
                     God Morgon Torsdag.........
 
          Ja det blev en heldag med Ella i går...vi
           kom hem 20.30 i går kväll...........
 
 
                  Så här såg det ut ett tag på e.m.........
                  Erik och Lars tar igen sig................
 
 
           Lars och jag tog med Ella ut till Marie-
           Berg för att handla lite.....vi köpte b.la
           en solsäng.....så snart ska jag ligga där
           på baksidan och svettas.....I dag ska
           Magnus skjutsa ut Ella till mig och hon
           ska vara här hela dagen....för på lördag
           flyttar de och nu ska det sista packas....
           Så nu är det hög tid att sparka igång...
           jag ska ha långkok nämligen dillkött...
           Ha en bra torsdag alla glada......A........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Farmor "för hela slanten"... bara att njuta!

Kram <3

2014-03-27 @ 09:30:15
Postat av: Anita

Härligt...Kram <3

2014-03-27 @ 20:53:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0