Chili peppar Sorter....

 
                       God Morgon Torsdag......
 
        Jag har sparat mitt "gräs " som jag hade ute
        förra sommaren....och nu börjar det bli grönt
 
 
            Goe Gubben odlar sin chili peppar........
 
 
                   Många olika sorter blir det.......
 
 
      # Thai Red Demon # Thai Birds Eye # Habanero Orange #
      # Habanero Tobago Seasoning # Chinese Long Slim #
      # Tabasco # Scotch Bonnet Red # Trinidad Scorpion #
      #  Jalapeno Early # Jalapeno Purpur # Peter Peppar #
      # Shishito # Tequila Sunrise #.............ja det var namnen
      på alla sorter.......ska bli spännande att se hur de kommer
      att bli och smaka.......och om vi har plats för alla....de blir
      ju stora.......I dag blir det en dag med lite plock och så ska
      jag laga lutfisken......Ha en bra dag...............A................ 
    
 
 
           
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Oh shit, vad många sorter!!
Imponerande!

Kram <3

2014-03-20 @ 20:33:54
Postat av: Anita

Ja du Mariana....vem ska sköta alla dessa på semestern....en liten undring bara...Kram <3

2014-03-21 @ 07:29:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0