Soligt uppvaknande....

 
              Nu är jag vaken efter en
              jobbarnatt......och solen
              skiner....när jag cyklade
              hem från jobbet i morse,
              var det molnigt...så det
              var skönt att vakna upp
              och kunna öppna upp....
 
 
             Så har jag bäddat rent i gästsängen...och
             lagt på nya överkastet........här får jag en
             övernattande son i Midsommar eftersom
             han liksom jag ska jobba den helgen.....
 
            Natten på jobbet var lugn.....jag fick tid
            att gå in och kolla om jag hade fått min
            semester beviljad och det hade jag......
            så nu börjar min nedräkning.................
            8:a  jobbar nätter kvar....härligt.............
            Nu ska jag jobba i natt också... sedan
            är jag långledig.....och kör i gång sista
            perioden med en tre nätters..........och
            då går jag på midsommarafton.............
            Ha en bra dag i solen...........A..............
           
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt med nedräkning!!
Ser fram mot våran dag!

Kram <3

2014-06-10 @ 07:04:59
Postat av: Anita

Ja nedräkningen är ju det bästa på hela semestern...nästan...en vecka kvar sedan smäller det till...Kram <3

2014-06-10 @ 15:16:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0