Nationaldagen....Och torsdag med fina Ella

 
                 Hej torsdag......efter en jobbarnatt med
                 härliga Tarja ...skulle jag ha Ella på e.m..
                 här står hon på bordet och kollar in korten
                 på vår familj....................................
 
 
              Det här kortet på kusin Wilma är hon väldigt
              intresserad av....och jag får berätta och titta
              på andra kort................................
 
 
                 Farmors kristallkrona är ju så kul....
 
 
           Farmors mor Karla tittar hon gärna på.....
           kanske är det för att hon är döpt efter
           henne.......................
 
 
              Så sätter hon sig och talar lite med Wilma.......
 
 
           Innan Pappa Magnus kommer och
           hämtar henne så ska det badas......
 
 
            Här sitter vi och talars vid...lilla hjärtat...
            så förståndig och fin.....................
 
 
                Efter en jobbarnatt vaknade jag och
                blev bjuden på en god lunch av Goe.....
 
 
             Sedan blev det att slänga sig i en
             solstol,,,,och där somnade jag i
             vanlig ordning...................
 
 
                 Blev sedan bjuden på lite skumpa
                  jordgubbar och grädde....................
 
 
            Efter det fortsatte Ludde och jag att sova......
 
 
               Ja så kom då regnet när vi skulle ta
               sista promenaden med Ludde....kl
               var då nästa 21.30 och det öste ner....
 
 
               Men jag fick med en fin bukett med
               vilda blommor hem.......Men nu blir
               det snart sängen efter två härliga
               jobbar nätter med Tarja och Anna....A.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
               
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt!!

Ha en fin pingsthelg!

Kram <3

2014-06-07 @ 11:12:43
Postat av: Anita

Tack Mariana detsamma till dig.....Kram <3

2014-06-07 @ 12:03:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0