Måndag med Ella.....

 
                      I morse försökte jag väcka lilla Ella......
                      hon var vaken kl 06.30 och hjälpte
                      farfar att plocka ur diskmaskinen medan
                      jag gjorde välling åt henne.....och när hon
                      druckit ur halva flaskan somnade hon....
                      och 08.30 tyckte jag att hon hade sovit
                      färdigt........men det tyckte inte Ella.........
 
 
                         Så därför vände hon sin lilla fina
                          sida åt sin farmor som stod där
                          och "tjatade"..................
 
 
                    Så besökte vi pappas farmor Siv.....
                    och däe fick hon en kolakaka........
 
 
                  Och så glad hon blev....hon tyckte kakan
                  var så god .....så det Siv slängde ut till
                  småfåglarna ...ja det åt Ella upp..........
 
 
                    Jordgubbar köpte vi på tillbaka
                     vägen.....och sedan blev det
                     stekta små söta pannkakor med
                     mosade jordgubbar till lunch......
 
                     Nu är hon återlämnad till sina
                     föräldrar.....och vi drog till IKEA
                     och köpte mörkläggnings gardiner...
                     och nu är klockan efter 22.00 och
                     vi har nyss ätit middag.........kalops
                     blev det....nu ska jag diska.............
                     Ha det gott...............A........................
 
             
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Sov gott så Du är riktigt utvilad till IMORGON!!!!!!!!

Kram <3

2014-06-16 @ 23:09:01
Postat av: Anita

Haha....sovit gott vet jag inte om jag gjorde....men jag är uppe och snart syns vi...........Kram <3

2014-06-17 @ 08:04:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva.

Vilka härliga bilder. Tack för att du delar med dej.

2014-06-17 @ 09:56:00
Postat av: Anita

Ja Eva...det blev fina bilder på Siv och Ella tycker jag.....roligt att ha när Ella blir vuxen ...

2014-06-18 @ 10:11:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0