Måndag 23/6

 
                   Tre nätter gjorda..puh vad trött jag
                   är.....man är inte 18 år längre.......
 
                 Jag provade ju på denna produkt i
                 veckan...och trodde inte att det funkade
                 men jäklar vad jag fäller skinn nu.....jag
                 fick lägga mig i badet i kväll........för att
                 allt gammalt skinn skulle åka av.....
 
 
                 Jodå även jag var ute härom natten
                 för att plocka fläder...så nu står det
                 här och snart ska jag sila den.......
 
 
             Solen sken så fint när jag vaknade,
             så madrassen, täcken, kuddar och
             mattor åkte ut på altan för vädring....
             Så ikväll ska jag som är nybadat,
             och len i skinnet som en bebis,
             krypa mer i en vädrad och ren-
             bäddad säng.....efter tre nätter
             på jobbet.....Härligt.......A........
         
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt, härligt!!

Kram <3

2014-06-24 @ 11:37:30
Postat av: Anita

Kram <3

2014-06-24 @ 19:37:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0