Loppis......

 
                   Hej Härliga Söndag.........
 
          Jag har ju varit sugen på tårta hela veckan...
          så där för bakade jag en liten jordgubbstårta...
 
 
              Och jag kan tala om att den har tagit
              slut nu.....den var jättegod..med hem-
              gjord vaniljkräm och jordgubbsgrädde
              mellan.................................
 
 
               Det blommar fint nu i trädgården.....
 
 
                Jag har köpt en lampa på loppis........fin....
 
 
                  En fin tavla som syns lite dåligt här......
 
 
                Och så blev det ett virkat överkast också.....
 
 
              Jag gillar virkade överkast....det här med muscher.....
              jag fick alltihop för 500 kronor och då blev det bud-
              givning på lampan......men jag tyckte jag fick så
              mycket fint...så jag är helnöjd........Nu ska jag gå
              och lägga mig för nu väntas det två jobbarnätter...A.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, nog kan Du vara helnöjd.
Du har näsa för så´nt där.
Vi hade en likadan lampa i mitt föräldrahem.

Ha bra jobbarnätter!!

Kram <3

2014-06-08 @ 22:45:51
Postat av: Anita

Tack Mariana....jag är så nöjd över både lampan och överkastet...tyckte nog att jag gjorde en bra affär...Kram <3

2014-06-09 @ 14:26:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0