LillMarken......

 
                                Godmorgon och God natt......
 
                 Ludde blir sååå glad att se mig på morgonen
                 när jag kommer hem från jobbet......han bara
                 väntar på att få slicka på mej......men jag får själv
                 gå fram till honom....och klappa lite fint på
                 honom......men jag vet ju att han är glad att
                 se mig..............
 
 
                       Egentligen skulle jag ligga och sova
                       nu ....för klockan 12.00 kommer denna
                       fina Ella hem till Farmor och Farfar för
                       att uppleva sin första Lill Marken........
                       Så därför går jag nu och lägger mig
                       när klockan är 07.45............A.............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0