EL cykel tur.............

 
              Sista Måndagen innan semestern......
 
 
                 Jag har köpt mig en EL-cykel....och
                 i helgen har den provats av barnen,
                 och alla tyckte det var rätt häftig känsla
                 när den drar på i uppförsbackarna........
 
 
                Så idag när jag vaknade och såg att
                det inte regnade...tog jag mig en tur
                ner till reningsverket...........................
 
 
              Jag fick trampa på i det blöta
              gruset.................
 
 
                 Jag skrämde upp ett gång Gäss som
                 hade övernattat....men de hann jag
                 aldrig få någon bild på...för de drog
                 i väg i en väldig fart...........................
 
 
               Ett gäng med hästar gick där och
               betade.............................
 
 
                Jag fick allt upp flåset på hemväg för
                där går det ju uppför....och man måste
                ju trampa för att få igång el motorn.....
                så nu blir det frukost och bläddra igenom
                nya Hemmets Veckotidning.....i kväll går
                jag på mina sista jobbarpass innan jag
                får min efterlängtande semester....A....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis till häftiga cykeln!!!
Säkert en klok investering.

Jobba lugnt i slutspurten!

Kram <3

2014-06-30 @ 10:35:14
Postat av: Anita

Jag tror också att det var en bra investering....nu ska här cyklas...två nätter sedan är det ledigt några veckor framåt...Härligt...Kram <3

2014-06-30 @ 11:54:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0