Dan före Midsommar afton.......

 
                 God morgon denna regniga dag.....
        I går under en Ludde promenad var Ludde
        under detta träd och slog en drill.....
 
 
               Jag är ju dålig på sådant här.....men
               är det en fläder??.......................
 
 
                 Jag skulle gjort "ragger" i går men
                 tyckte det var för varmt...så det blev
                 råstekt potatis ägg och korv..........
 
 
            Jag gjorde det sista i muren i går också....
            det skulle behövds vattnas också...men
            jag tänkte att det sköter nog vår Herre
            i dag ...och honom kan man ju lita på.......
 
 
                   De här fina blommorna står på
                   mitt altan bord.....och lyser upp
                   baksidan..................................
 
                   I morgon är det Midsommar-
                   afton och en jobbarhelg för mig..
                   Ha en bra dag............A............
 
 
 
 
                       
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härliga, färgsprakande bilder!

Javisst är det fläder... snart dax för fläderdricka!!

Ha en lugn & fin midsommar i Kommunens tjänst!

Kram <3

2014-06-19 @ 10:12:28
Postat av: Anita

Solen sken ...då blir det alltid fina bilder
då ska jag nog plocka lite och se om jag kan
få till några flaskor fläderdricka
Tack det blir en lugn helg i kommunens tjäst
Kram <3

2014-06-19 @ 13:14:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0