Sista jobbarnatten

 
                                SEMESTER......
 
 
                 Jag stannade jobbar bilen och tog några
                 foton.....för nu ska jag inte vara vaken
                 klockan 05.00 på morgonen och titta på
                 denna sommar himmel..........................
 
 
                  När jag kommer tillbaka till jobbet
                  i augusti är det mycket mörkare
                  nätter...så nu har jag njutit.........
 
                              SEMESTER.......A.......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, nu var det dax för den härliga semesterbilden!!

Ha det så jättegött!!!!

Kram <3

2014-07-02 @ 09:13:55
Postat av: Anita

Ja äntligen var det dags.....
Tack.....
Kram <3

2014-07-02 @ 13:54:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0