Torsdag....trött.....

 
                                God morgon Torsdag..................
 
                       Ja nu är jobbar väska ur plockad och
                       undan satt och tas inte fram förrän den
                       11 augusti.......skönt................................
 
 
               Jag fick besök av Anna, Magnus och Ella
               i går eftermiddag också.........................
 
 
               Vi ska åka till Kolmården på måndag...
               Magnus, Anna och Ella ska bo i en
               stuga och vi tar med oss husbilen...
               Mån-Onsdag ska vi campa...ska bli
               så roligt att se vad Ella tycker om alla
               djuren......sist vi var där var Erik ny-
               född...och Magnus höll på att bli mat
               till isbjörnarna.....men nu ska jag hålla
               hårt i Ella............................................
 
 
              Clematisen är på "G"....den är så
              fin med sina vita blommor...........
              Nej ...nu blir det att tvätta och
              plocka lite...innan jag ska vila en
              stund för i dag känner jag mig trött...A......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vila Dej i form, nu har Du i alla fall SEMESTER!!

Kram <3

2014-07-03 @ 23:13:29
Postat av: Anita

Ja nog blev det en vilodag...så skönt
Kram <3

2014-07-04 @ 01:05:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0