Tisdag 28/1

 
                                     God Morgon Tisdag.....
 
                         I Dag har jag en " 2 " dag.....efter ett
                         gäng pannkakor i går kväll.....mycket
                         vatten blir det denna dag..................
 
 
                      Fotografi på mig när jag var ca 1,5 år
 
 
             Det finns inte så mycket kort på mig när
             jag var liten....man var ju tvungen att gå
             till fotografen på den tiden.....nu tar man
             bara upp telefon och knäpper.....
 
            Nu har jag tid hos min diabetessköterska
            för att kolla hur mitt b-glucos legat några
            veckor tillbaka.....jag skötte mig dåligt
            under julen....och det får man svart på
            vitt nu på nu.......A.................................
            
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0