Soppa och bad.....

 
                Så här ser man ut när man är nyvaken
                och hela lägenheten är fylld med folk....
                det är inte lätt att fylla 1 år.................
 
 
                   Jag får vara glad om jag får en bild
                   på Ella som är någotsånär......de flesta
                   blir suddiga som det här.....eller så får
                   jag ryggen på henne när hon är på väg
                   någonstans.......hon är snabb ............
 
             Gulasch soppan är på gång..........................
 
 
                     Go Gubben försöker skotta fram tunnan....
 
 
             Men nu är vattnet påfyllt och pannan är tänd.......
             så i e.m kommer pojkarna hem och ska bada......
             och jag tar Ella  och underhåller henne........sedan
             hoppas jag i framåt kvällningen.....ska bli så skönt....A....
 
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt skön farmor- & badsöndag!!

Kram <3

2014-01-19 @ 13:30:05
Postat av: Anita

Oj vilken dag....härliga Ella är ju bara en tillgång att ha hand om.....Tack Mariana <3

2014-01-19 @ 22:36:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0