Resebäddmadrass

 
                  God Morgon Tisdag.............................
 
         Jag är ute på nätet och googlar på rese-
         bäddmadrass.......vi har ju beställt en resa
         och dessa sängar utomlands tar livet av mig..
         just nu är höger höft så ond så den kan jag
         inte ligga på alls..........så därför måste jag
         köpa mig en resemadrass för att kunna sova
         den vecka vi är iväg......jag hittade denna som
         är uppblåsbar och vägen 2 kilo....pump och
         väska medföljer.......den kostar 1000 spänn,
         men vad sjutton kan man kosta på sig en
         resa, så då måste man kunna kosta på sig
         en madrass så att jag kan sova gott......
 
        I dag är det en "2" dag ......och lönesamtal
        med chefen..........så nu blir det dusch och
        sedan frukost...........A..............................
        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0