Nyårsdagen

 
             God Fortsättning Alla Glada........
 
         Fina Ella klädde upp sig på nyårsafton i ny
         klänning och fint hårband till den...............
 
 
             Själv har jag börjat min Nyårsdag i garaget
             med att slipa på en barnmöbel som Ella ska
             ha i sitt nya rum.....den ska målas vit så vi
             får se hur den blir när det är klart................
 
 
           I måndags var vi en sväng till Marieberg för
           att byta Ellas dammsugare som hon fick i
           julklapp......och då gjorde vi även ett besök
           på IKEA där jag inhandlade lite nya blommor
           till köksfönstret....nu ska de vita julstjärnorna
           ut.......jag köpte även en bukett med rosor på
           Blomsterlandet.......
 
 
                                                   Röda
 
 
 
 
                    Jag fick en äkta champagne utan Ann-
                    sophie och Lasse när jag fyllde 60 i
                    somras.....den smakade vi i går och
                    den smakade helt ok....ja den var
                    jättegod med smak av jordgubbar
                    och smultron.......
 
 
               En utmattad liten Ludde efter allt
               smällande....fy vad rädd han var
               han flåsade och skakade.....men
               vid 03-taget somnade vi allihopa
               utmattade.........detta året ska jag
               jobba nyårsafton men den ska jag
               försöka få bort.....för då ska vi åka
               ut i skogen så långt bort från smällare
               som möjligt..........Nu ska vi gå till Daniel
               och ta en fika.................A......................
 
              
 
 
 
           
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

God fortsättning på det nya året!!

Kram <3

2014-01-01 @ 23:41:31
Postat av: Anita

Tack fina Mariana <3

2014-01-02 @ 13:04:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0