Måndag 27/1

 
                               God morgon Måndag.........
 
            Frukosten är avklarad och jag är ledig efter min
            jobbarhelg.........ute är det yr snö....så i dag ska
            det bli en innedag....................
 
 
                Den här godingen måste naturligtvis ha
                sina promenader.........Fina Ludde........
 
 
                 Jag ska försöka ge mig på att sticka
                 raggsockor........jag tror jag börjar med
                 den minsta storleken.....kanske lagom
                 till Ella........men min tvivel är att jag kan
                 egentligen inte sticka.....men denna gång
                 ska jag försöka hålla ut och inte kasta ifrån
                 mig grejerna när det börjar strula.....denna
                 beskrivning ska vara väldigt lätt tydligen....
                 men det är inga garantier för att jag ska
                 lyckas...........Jag fick gå ut på Youtube....
                 för att kolla hur man lägger upp maskor
                 till stickningen......det hade jag glömt bort
                 tur att det finns medier som hjälper en i bland
                 Nu är det dags att köra igång....så håll tum-
                 marna......Ha en bra dag........A..................
                 PS...nu är det Zlatan reklam med national-
                 sången......jag är inget fan av Zlatan men här
                 steg han i mina ögon......bra reklam......DS....
                
   
                 
 
 
             
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en skön innemåndag & lycka till med Ellasockorna!!

Kram <3

2014-01-27 @ 08:47:11
Postat av: Anita

Det blev en skön innedag....Kram <3

2014-01-28 @ 10:41:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0