Längtar till solen

 
 
              Oj vad jag längtar till sand sol och vatten,
               nu är det för jäklar tråkigt här hemma i
               Sverige........
 
 
               En glass eller en kall pilsner på stranden.....
               just nu skulle jag kunna ge rätt mycket
               pengar för det.....................
 
               Har nu gjort två jobbarnätter och det har
               gått bra.......ledig helg nu och sedan
               jobbar jag mån-tisdag.......A................
 
             
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Trevlig helg, fina Anita!

Min mormor brukade säga:
"Det blir väl sommar nå`n gång..."

Kram <3

2014-01-10 @ 17:05:12
Postat av: Anita

Tack Mariana......Du hade en klok mormor....men jag är otålig..vill ha sommar nuuu....Kram...

2014-01-11 @ 09:40:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0