Jobbarhelg

 
                 Hej Hopp nu har det rullat på och jag hinner
                 knappast med.....Jag hittade min gamla mp3
                 spelare när vi städade på vinden och lyckan
                 är stor......just nu sitter jag och lyssnar på
                 Molly med Lill Ingemars...en gammal härlig
                 bit som kördes på högst volym i en gammal
                 svart PV med röd motorhuv.....oj oj det var
                 tider det.......nostalgi.......härligt.... Goe Gubben
                 tycker att jag är omodern som går med en mp3
                 spelare och inte telefon....men det är ju som att
                 bära på en tegelsten......den här lilla är så behändig..
 
 
            Ella's lilla möbel som vi hittade på vinden
            är snart färdig målad och klar................
 
 
              Till kvällsmat blev det goda räkmackor.....
               men nu blir det till att plocka ihop mina
               jobbargrejer för nu är långledigheten
               över och det vankas en trenätters helg
               Ha det gott.......Och ett stort GRATTIS
               till fina Mariana som har förlovat sig med
               Göran......må de leva lyckligt.....A............
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finaste Anita!

Jag sitter nu i Karlstad och läser Din blogg.
Kunde inte låta bli... :) :)
TACK vännen för Din lyckönskan!!
Vi måste ses snart!

Kram <3

2014-01-06 @ 19:31:01
Postat av: Anita

Kram <3

2014-01-08 @ 09:45:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0