Fredag = 2 dag........

 
               Fick ett tips att denna tidning fanns
               att köpa...så i dag var jag och köpte
               en...........det har varit en riktig skit-
               dag i dag....dåligt humör ont i koppen
               och så skulle jag bakat fröknäcke...ja
               då hade gubben ... i dag blev det liten
               bokstav på honom...eftersom jag inte
               är så glad på honom... för han har städat
               ut mitt mandelmjöl som jag skulle haft till
               fröknäcket...så nu får jag vänta med att
               baka.....istället ska jag fira med ett glas
               pilsner att jag ska ha en 2 dag på fredag..
               Ha en bra kväll..........A........................
               
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Skål & kram <3

2014-01-07 @ 20:03:48
Postat av: Anita

Haha....ett glas pilsner är inte att mycket att skåla i......men skål på dig....ses snart kram <3

2014-01-08 @ 09:47:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Man ska ju inte skåla i öl, vet jag, men kunde inte låta bli... :)

Måste boka in en dejt mellan oss två!!

Kram <3

2014-01-08 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0