Bra värden....

 
         Grattis fina Ella på din namnsdag...
         i dag är det karl och Karla.....och
         lilla Ella har Karla som tredje namn..
         den här dagen är lite speciell för jag
         har även en son som heter Carl.....
 
 
              Hade tid hos diabetessköterskan Ulrica
              och jag fick beröm av henne...för jag hade
              skött mig...det trodde jag inte....men mitt
              lång b-glucos låg på 5,3....samma som i
              augusti förra året......- 5 kg och - 10 cm i
              midjan.....bra där......blodtrycket 130/80...
              jag fick en blodsocker apparat eftersom
              den gamla börjar bli sliten.....jag fick lyx
              modellen.....som det finns lysen i.....du
              är ju ute om nätterna som hon sa...så
              därför fick jag den.........
 
 
             Så tog Ludde och jag en sväng till apoteket
             och där är lika dyrt som att gå in i en kläd-
             affär.......600 kr gick kalaset på.......Nu är det
             dags att laga lite mat,  het köttfärs och vitkåls-
             gryta.......vi har ju en "2" dag i dag........A.........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis vännen.. Du är ju friskare än friskast!!
Fast jag hade inte trott något annat... :)

Kram <3

2014-01-28 @ 16:48:33
Postat av: Anita

Haha...jag förstår inte vad jag ska skylla på när jag känner mig dålig och orken inte räcker till...kram <3

2014-01-28 @ 21:45:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Åldern är ju ingen idé att skylla på... :)

Du får skylla på att det är för glest mella tjejträffarna på Marieberg!!

Kram <3

2014-01-28 @ 22:11:16
Postat av: Anita

Nej min diabetessköterska sa när hon tittade i mina papper.....oj du har fyllt 6o...det kan man inte tro...snällt sagt....ja vi måste sno ihop en träff nu i feb på Marieberg....Kram <3

2014-01-29 @ 11:59:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Gääärna!!!
Kram <3

2014-01-29 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0