Vaken

 
                 Ja då sitter jag här klockan 02.20 mot
                 onsdagen....jag sov precis 3 timmar...
                 men vad gör det....så fort jag blir sömnig
                 så kryper jag ner i sängen igen och sedan
                 får jag sova så länge jag vill......i går hade
                 goe gubben och jag en "2" dag...så jag var
                 hungrig när jag gick och la mig...men nu
                 har ju klockan passerat 24.00 så nu är det
                 fritt fram för att äta om jag vill......Jag ser att
                 mina blommor i köksfönstret behöver vattnas
                 men det får vänta tills senare.................
 
 
             På lördag kväll är vi bjudna på middag
             inne i stan och jag tänkte baka en chees-
             cake och ta med.....så därför sitter jag
             nu och letar recept på nätet......nej nu
             ska jag nog stoppa något i magen för
             det här blev jag ju hungrig av.......A..........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kram kram <3 <3

2014-02-05 @ 23:41:42
Postat av: Anita

Kram <3

2014-02-06 @ 10:44:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0