Träning

 
                                  God Morgon Torsdag.........
 
               I dag ska jag upp till sjukgymnastiken......
               jag har grymt ont i ryggen....vi hade ju
               två brukare som låg på golvet när jag
               jobbade sist.....så det är nog en bidragande
               orsak att det gör akut ont just nu.......men
               jag vill ju inte egentligen lämna mitt goa hus
               och mina slapparkläder.............................
 
 
                           Jag trivs så bra med att gå hemma
                           och skrota........och ta dagen som
                           den kommer........A.........................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Det förstår jag goa Anita, att Du trivs i Ditt goa hus! Gött att bara gå & slappa!!

Krya på Dej i ryggen!!

Kram <3

2014-02-06 @ 12:17:29
Postat av: Anita

hej Fina Mariana....jag fick stanna hemma....men nackspärren kunde jag lika gärna varit utan...Kram <3

2014-02-06 @ 15:29:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0