Skräpmat...

 
           Ja då blev det skräpmat i kväll då............
           barnpizza och vuxenöl.....gott.....och
           så fick jag ett telefonsamtal samtidigt
           som jag åt........det var son nr 3 som var
           tvungen att gå på möte i morgon, och
           undrade om det fanns någon ledig far-
           mor som kunde ha Ella gumman på
           eftermiddagen......och fattas bara...om
           jag nu hade haft något annat för mig,så
           hade det ställts in.......hon är lite skruttig
           lilla Ella.....med feber....men vi ska nog 
           hitta på något roligt att göra.....antingen
           var det pizzan eller telefonsamtalet som
           gjorde att jag känner mig piggare i kväll....A... 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Att vara Farmor går ju alltid först!!
Bättre än dom bästa piggelinpiller! :)

Ha en fin Farmordag!

Kram <3

2014-02-06 @ 22:34:47
Postat av: Anita

Ja det går före allt annat...Hoppas att din dag blir bra...Kram <3

2014-02-07 @ 07:09:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0