Playa Club Lanzarote

 
                     I dag om 4 veckor har jag precis
                     landat på Lanzarote....och här
                     ska vi bo................................
 
 
             Två rum och kök ska vi husera i........
 
 
                     Oj vad jag ska sova gott i dessa
                     hårda sängar med min nya rese-
                     madrass.................................
 
 
         Jag undrar jag ....om vi hinner in på relaxen.....
 
 
                  Och inomhuspoolen....kanske kan besökas
                  innan frukost...eftersom vi aldrig sover längre
                  än till 07...på morgonen.......
                  Oj vad skönt det ska bli...............A...................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Verkligen nå`t att se fram emot!

Jag hoppar ner i resväskan!! :) :)

Kram <3

2014-02-09 @ 00:08:47
Postat av: Anita

Haha....jag kan betala för 15 kg övervikt...klarar du det?...kram <3

2014-02-09 @ 11:21:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Självklart Sickan!! :) :)

Kram <3

2014-02-10 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0