P-knappen...

 
                       God Morgon Lördag.........
 
             Jag har hittat den magiska P-knappen.....
             och det var en jäklar tur.......men den går
             inte att stänga av.......men jäklar vad jag
             har tryckt på den knappen i natt.....så fort
             man svänger lite på ratten...så tjuter det
             i bilen.....Irene har rattat bilen och jag har
             tryckt på knappen....vi hittade sensorerna
             på bilen och de är fulla av is.....som vi försökte
             få loss.....men vi fick ge oss annars hade vi
             slagit sönder dom.......men nu är min extra
             natt gjord...nu blir det att ligga i sängen en
             natt för i morgon är det dags att jobba igen
 
             Nu blir det frukost innan jag kryper ner i
             goa sängen.......det blir smörgåstårta....A....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Trevlig helg!

Kram <3

2014-02-01 @ 13:55:53
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana..detsamma till dig.. Kram <3

2014-02-02 @ 15:40:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0