Onsdag 5/2

 
                                       God Kväll Onsdag...........
 
                     Jag gick och la mig halv fem i morse...och sov
                     till elva...så skönt.............................................
 
 
                   I kväll åt vi smörstekt torskrygg-
                   och världens godaste örtsås.....
 
 
                Så bakade jag bullar i långpanna......
 
 
                           Och vanliga kanelbullar...oj vad
                           gott det är med färska bullar.....
 
                           Nu är klockan strax efter 23.00
                           och jag har disken kvar......A......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken frestare Du är!!!

Läckerhet på läckerhet lägger Du ut på bloggen.

Kram <3

2014-02-06 @ 10:15:28
Postat av: Anita

Ja Mariana..måste ju visa att jag inte bara går här hemma och slappar...fast det skulle vara bra skönt.Kram <3

2014-02-06 @ 10:44:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0