Nya spegelbyrån

 
                    God Kväll Onsdag............
 
        Jag hade tid på ögonmottagningen för att
        göra en ögonbotten fotografering kl 10.20
        i dag....och sedan får jag ju inte köra bil på
        några timmar...så därför tog jag med Goe
        Gubben.......och efter det åkte vi och tittade
        på en lägenhet som Anna och Magnus ev
        ska hyra..............................................
 
            Eftersom Magnus är föräldrar ledig så mötte
            han och Ella upp oss vid nya lägenheten.....
            jag var tvungen att ta av mig solglasögonen
            och hon var lite undrande...........................
 
 
           Jag är såå nöjd över min nya spegelbyrå.......
 
 
              Vi har målat den, köpt nya beslag och
              satt i en ny spegel.........
 
 
           Så här stod det på baksidan av den gamla
           spegeln som vi naturligtvis har sparat........
 
 
                    Jag är såå nöjd..............
 
 
            Ludde var också nöjd....bara han fick
            skinnet med sig..........Nu ska jag  snart
            krypa i säng för jag är snorig och har
            ont i bihålorna....så att jag piggnar till
            innan jag ska jobba min trenätters helg......A.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Den blev ooootroligt fin!

Kram <3

2014-02-13 @ 13:58:06
Postat av: Anonym

Jag är såå glad och nöjd...Kram <3

2014-02-16 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0