Måndag 3/2..

 
 
                          Ja då var det Måndag igen........
                          Efter en hektisk natt i Lekebergs
                          skogarna med körda 20.9 mil....
                          var det en trött Sandströmska som
                          klev innanför dörrarna hemma i
                          morse........nu skulle jag sova
                          gott och länge tänkte jag........
                          13.04......sitter Ludde och gnäller
                          vid min säng.....och är sällskapssjuk...
                          så det var att klä sig och gå en runda
                          med honom......men det är fågelkvitter
                          och takdropp.......härligt....................
                          Sedan blev det besök av syster min
                          Gulle och svärmor Siv....och nu är
                           kl 16.30 så det är hög tid att vila innan
                           nästa nattpass tar vid........slänger in
                           lite bilder när vi hade vindsröj ..........
 
 
                    Är vi rasister mån tro.....................
 
 
                   Det är sedan Lars var barn.........
 
 
                   Dock service i porslin................
 
 
                  Bok med Julsånger.........................
 
 
                    En hink med Lego.......
 
 
                             Mera lego........
 
 
                Det går faktiskt att spela på denna fast
               den är lite drygt 25 år..........................................
 
 
                     Ja det här är vad Goe Gubben
                      pysslar med på jobbet....Kinesiska
                      för mig........Nu blir det sängen...A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Å vad kul att se Kinaspelet. Barndomsminnen. Jag älskar att spela det än, Monica o jag gjorde ofta det.

2014-02-03 @ 21:48:48
Postat av: Anita

Hej Eva....ja vi fick fram så mycket minnen också när vi gjorde röjet.....när pojkarna var små och Sten gamla brandhjälmar och gamla bilar sedan Lars var liten.....och alla spelen, det var nog Magnus som spelade mest....så han var hemma och hämtade en del av det.....Kul.....

2014-02-04 @ 15:34:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0