Måndag 17/2

 
                 Härliga Måndag...........
 
        Ja då har jag vaknat till en gul sol
        och blå himmel med lite vit-grå moln-
        tussar på.......Vad härligt att äntligen
        få se solen.......min jobbarhelg är över...
        och den blev bra efter en lite jobbig
        fredags natt då jag satt vak.........men så
        är ju det mesta i livet...med både glädje
        och sorg...............................................
 
 
               I går eftermiddag...satt jag här vid köks-
               bordet...och hade huvudvärk och var trött
               och lite retlig....men då fick jag ett mms på
               lilla Ella och då blev det mycket bättre......
               här är hon nybadad och har ätit kvällsmat
               och ska snart gå och sova...............
 
 
             När jag vaknade på lördagen drog vi
             in en sväng till stan.....Biltema, Net-
             on Net och Marieberg fick sig ett besök..
             vi köpte nya te och kaffesorter............
             När jag vaknade på söndagen skulle
             jag prova det nya teet Himlagott......ja
             då hade vi inget vatten.....en läcka hade
             uppståt...och nu var det full rulle på kommun
             gubbarna....Lars var ute och talade med dom
             och de sa att det kunde bli långvarigt....så
             han åkte till Siv och hämtade lite vatten......
             men det dröjde nog bara någon timma så
             kom vattnet tillbaka.....skönt.....jäklar vad
             handikappad man blir utan vatten.......
 
 
               Min goe sängkompis Ludde blev
               trimmad på lördags förmiddagen,
               och nu är han så korthårig och fin...
 
               Men som sagt nu är det måndag
               och jag har gått av ett långpass...
               och nästa gång jag ska jobba helg
               ligger jag förhoppningsvis med
               ansiktet vänt mot solen och bara
               njuter.........Ha en bra Måndag alla
               Glada......A....................................
 
            
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt bra måndag Du också!!

Kram <3

2014-02-17 @ 13:18:45
Postat av: Anonym

Tack Mariana <3

2014-02-17 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0