Härliga Onsadg

 
                      Äntligen Onsdag.....oj vad jag
                      har längtat efter denna dag....
                      Nu är jag långledig......och
                      sedan har jag semester... då
                      vi drar iväg på en liten tripp
                      till Lanzarote.....kommer hem
                      på lördagen och jobbar sedan
                      sön-måndag natt...sedan är
                      jag långledig .....så fredagen
                      den 28 mars återkommer jag
                      pigg och glad till jobbet igen...
 
 
                  I måndags fick jag äran att vara
                  barnvakt till lilla Ella....här går hon
                  tuggar på en liten salvetub..........
                  allt ska ju in i munnen vid denna
                  ålder......
 
 
               Jag hade tänkt gå ut med henne i
               kärran men i stan blåser det ju jämt
               tycker jag.......och eftersom hon alltid
               vill gå barfota så tyckte jag hon var
               kall om fötterna också.....så efter maten
              somnade hon gott i sin säng med denna
              gosiga filt omkring sig........hon ligger som
              en liten groda med armar och benen
              under sig och rumpan rätt upp i vädret.....
 
              Nu ska jag göra lite goda ragger till
              middag.....måste ju festa till det lite
              nu när jag är ledig så länge............
              Ha en bra onsdag alla.....A................
 
                
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gosiga bilder!!!

Ha en fin början på ledigheten!

Det närmar sej... :) :)

Kram <3

2014-02-26 @ 19:33:40
Postat av: Anita

Hej Mariana.....ja man vill bara pussa på lilla Ella...hon är såå fin....ledigheten har börjat bra...god mat osv.....i morgon blir det en slappar dag...ser fram mot måndag...Kram <3

2014-02-26 @ 22:06:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0