handling

 
                      God Morgon Söndag.......
        Ludde gillar att kunna gå ut på baksidan nu
        när snön nästan är borta..........
 
 
                  I stan i går gjorde jag ett par inköp......
                  härlig färg nu till våren.......................
 
 
              I veckan ska jag in och köpa mig
              ett par nya jeans till denna blusen
              det blir nog mina reskläder till .....
              Lanzarote.........härligt................
 
 
               Jag måste ju ha ett par sockor med
               mig i alla fall på dit och hem resan...
 
 
                En trött liten Ludde i går kväll.......A.......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Nästa måndag!!!! Längtar!

Kram <3

2014-02-23 @ 18:50:51
Postat av: Anita

Haha....det ska bli jätteroligt...kram <3

2014-02-24 @ 06:13:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0