Gnäll Inlägg

 
                                      God Morgon.......
 
           I dag var det dags att fylla på lilla dosetten.......
           med diverse piller......Asacol för min Ulcerös
           kolit........Atorbin för mitt höga kolesterol......
           D vitamin för att solen lyser så fattigt.........
           och VitaePro för min dåliga rygg och höfter...
 
          Nu yr den där j***a snön igen......usch, jag
          vill ha solsken och vår nu......mina bihålor
          värker och näsan rinner.....känner mig inte
          alls ok.........Ja det var ett jäkla gnäll inlägg,
          men nu ska jag titta på Calla och förhoppnings-
          vis blir det då lite bättre........A..........................
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej finaste! :)

Ibland underlättar det att gnälla.
Och det är tillåtet när man annars är så positiv som Du är.

Tack för trevligt samtal... äntligen!!

Krya på Dej!
Kram <3

2014-02-13 @ 13:55:25
Postat av: Anonym

Kram fina Mariana <3

2014-02-16 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0