Fredag 21/2.....

 
                                   Härliga Fredag.........
 
                 Oj vad jag gillar denna fredag..var 6:e
                  vecka....då har gjort min långvecka....
                  3 nätterhelg och onsd-torsdag natt.....
                  med en massa onödig snö modd att
                  halka runt i med jobbarbilen........men
                  det har gått bra......I morgon om 14 dagar
                  drar vi till Lanzarote....såå himla skönt.....
 
                  Nu ska jag snart gå och lägga mig....och
                  när jag vaknar ska jag lägga mig i bubbel-
                  badet.....och sedan sjunker jag ner i tv-
                  fotöljen...resten av kvällen.....I morgon
                  blir det en tur in till stan med Fia och Lasse..
                  det ska bli kul........Ha en bra Fredag Alla Glada...A...
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt, härligt... !!!!!
... och Du vet den 3:e mars!! :) :)

Ha en jättefin fredag!!

Kram <3

2014-02-21 @ 08:39:41
Postat av: Anita

Jag ser även fram mot den 3:e mars.....Mariebergs race...kul..Kram <3

2014-02-22 @ 07:15:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0