Torsadg 18/12..

 
                              Torsdag kväll.......
 
                     Oj vad tiden går....i dag har jag varit
                     hos min sjukgymnast Daniel....och
                     han talade småländska med mig hela
                     tiden....så tokigt det låter...men så
                     överdriver han också...han härmade
                     Sjökvisten i Åsa-Nisse filmerna.......
                     Så kom min arbetskamrat Eva-Lisa
                     med en  julblomma när jag kom hem...
                     snälla Eva-Lisa vad glad jag blev..en
                     rosavit julstjärna ....jättefin och en burk
                     med pepparkakaor från en brukare.. 
 
 
 
 
 
                    En del av julklapparna är in-
                    slagna................................
 
 
 
            Ella kommer på söndag och ska stanna
            kvar.. för på måndag ska hon och farfar
            klä granen och lägga lite paket under....
            det ska bli spännande och se hur hon
            reagerar på tomten....för just nu är det
            mycket spöken .....Ha en bra natt.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0