Tisdag....

 
                            Tisdag.....
 
             Jaha då var det tisdag i dag och i
             dag ska jag vara hemma hela dagen..
 
             Vaknade kl.04.00 och eftersom ryggen
             säger att nu är det slut legat var det
             bara att häva sig upp.......................
 
 
      Halv 6 hade jag putsat
      fönstret i stora rummet..
      det är tur att jag har den
      här vännen till hjälp......
      jag behöver inte göra
      någon vridning på ryggen
 
      Jag har även planterat om
      mina vita Julstjärnor.......
 
      I morgon har jag ett träff med
      en "gammal" arbetskamrat......
      Tarja....det ska bli så roligt..
       vi ska in till ett loppis i stan...
 
       Nästa onsdag har jag en träff
       med en annan "gammal"
       arbetskamrat på Marieberg,
       nämligen Mariana....då lär det
       bli heldag där ute......kul........
 
       Nu blir det att diska lite pytsar
       sedan blir det nog sängen igen
 
        Ha en bra dag........A...................
 
         
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fin dag, vännen!!
Ser fram emot nästa onsdag... 😃

Kram ❤

2014-12-02 @ 10:41:50
Postat av: Anita

Jag ser också fram emot nästa onsdag....ska bli så kul att träffas..

Kram <3

2014-12-04 @ 10:41:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0