Söndag...

 
                           God Morgon 2:a Advent.......
 
              I dag blir det en hemma dag.....i går drog
              vi in till stan och handlade på City Gross...
              jag skulle nämligen köpa revbensspjäll...
              men jag vill inte ha vanliga utan Spare
              Ribs vi var även och besökte barnbarnet..
 
 
                   Jag skulle gärna vilja ha lite snö
                   utanför köksfönstret......jag är så
                   trött på detta grå väder...............
 
 
                    Goe Ludde tog filten och sover
                    sig genom tillvaron.....
 
                    Ha en bra Söndag alla glada.....A........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Mysiga bilder!
Ha en fin 2:a advent... ☺

Kram ❤

2014-12-07 @ 12:07:28
Postat av: Anita

Tack Mariana.....

Kram <3

2014-12-08 @ 21:27:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0