Julen......

 
 
                           God fortsättning.......
 
           Ja då var Julen över för detta året....nu
           är det bara Nyåret också sedan har det
           slutat att gå uppför...sedan går det bara
           utför mot våren.....skönt.........................
 
 
                Innan tomten gjorde sitt intåg fick Ella
                öppna ett paket....................
 
 
                   Jag hade gjort playdo deg.........och
                   så tog jag fram mitt gamla bakbord
                   som pappa gjorde när jag var liten...
 
 
                                Julskinkan..............
 
 
                   Erik var hungrig när han kom så han
                   var första man att ta för sig av maten...
 
 
                   Magnus gör en tallrik till Ella......
 
 
                      Ägghalvorna gick år som smör
                      i solsken...men så är de goda......
 
 
                         Ella hugger in på maten.....
 
 
              Daniel hade med sig sin katt Swira...
              och henne gillar Ella....och Magnus
              är en riktig kattvän.......................
 
 
             Ja så kom då tomten och Ella hjälper villigt
             till att dela ut Julklapparna....sedan innan
             tomten gick fick han en riktig kram............
 
 
                   Den här Julklappen passade bra
                   till en liten musikalisk prinssessa...A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fin julstämning! 🎅
Vad lika grabbarna är!!

God fortsättning till Dej!

Kram ❤

2014-12-27 @ 16:11:41
Postat av: Anita

Ja det var en god Julstämning här hemma...
Jo de är lika ibland tycker jag...och ibland helt olika.....

Tack....Kram <3

2014-12-27 @ 23:35:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0