J....r Måndag......

         God Morgon Måndag.......
 
      Så här långt på dagen har allt som
      kan gå fel....gått fel............fan........
 
       Jag har så ont i ryggen så jag mår
       illa......jag ligger kvar länge i sängen
       för det gör så förbaskat ont att komma
       ur den......men nu är jag uppe och ska
       äta frukost och hoppas att illamåendet
       försvinner......jag ska ju åka in till stan
       i eftermiddag så nu gäller det att tänka
       positiva tankar i stället.....................
 
           
             Nja den gubben var nog lite för glad ..
             för mig i dag.......A..............................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jä*** värk!!! 😠

Kram ❤

2014-12-01 @ 15:08:29
Postat av: Anita

Ja skit är det...

Kram <3

2014-12-01 @ 21:00:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0