Bra Begagnat med Tarja.....

 
                         God Morgon Torsdag......
 
             Så här såg himmeln ut i går när jag åkte
             till Tarja......man blir glad av att se lite
             blått för nu har det varit mycket grått ett
             tag.........Blev bjuden på jättegod fika hos
             Tarja.............................
 
 
                 Sedan åkte vi till Bra Begagnat...och där
                 hittade jag denna fina duken.....40 spänn...
 
 
                    Eftersom jag har en som är virkad
                    med grövre garn hemma tyckte jag
                    att jag ville ha den......
 
 
               Den här veckan brukar vi vara på
               Teneriffa eller någon annan ö i dess
               närhet....och nu ska det bli val den
               veckan......skit också.....jag är så trött
               på alla dessa politiker som lovar guld
               och gröna skogar och vad blir det.....
               jo svikna vallöften....och alla partier
               är lika goda kålsupare.....inte sjutton
               får jag mera i plånboken men själva
               höjer de sin lön med ungefär lika mycket
               som jag får ut i månaden och mera.......
               Nu blir det frukost....hej hej...........A.......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bra skrivet!!!! 👍

Kram ❤

2014-12-04 @ 18:39:10
Postat av: Anita

Tack Mariana...
Kram <3

2014-12-06 @ 08:15:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0