Plåttvål ??

 
                   Köpte ett paket kräftor som jag har
                   kokat ny lag till.....så nu ligger de och
                   drar åt sig för att ätas i morgon i Nora...
 
 
                   Lars är inte så förtjust i att sörpla
                   så därför blev det ett paket med
                   kräftstjärtar i också...så de får han
                   hålla sig till......så får jag slafsa så
                   mycket jag vill med resten........
 
 
                  I kräftpaketet låg det även en tvål.....
 
 
                      En plåttvål.....??.....först
                      trodde jag att jag inte fick
                      upp plåtburken som tvålen
                      låg i .....men det är för sjutton
                      en plåttvål....ska bli spännande
                      och se om det funkar...............
 
                      Ha en bra kväll..............A..........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en härlig sörplarkväll!!!!!

Kram <3

2014-08-29 @ 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0