Mat hemma............

 
                   Till frukost blev det kräftor...köpta
                    i fisk affären i Sjötorp...................
 
 
                   Till middag blev det fläsk ytterfile'....
                   måste säga att det var lika gott som
                   fisken jag åt i går..................................
 
 
             Vår hem odlade chili...som vi fyllde med
             vitlöks ost och vanlig ost ovanpå...sedan
             in i ugnen så osten smälte....gott..........
 
 
            Jag vann en ljuslykta i Lyrestad i går
            och den passade så bra på spegel-
            byrån i sovrummet......fint.........A..........
 
             
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Turgumma!!!

Kram <3

2014-08-17 @ 21:10:22
Postat av: Anita

Jo du Mariana...det var en sådan rolig gubbe som sålde lotterna....jag vann egentligen en mugg....jag vill inte ha någon mugg sa jag....ta vad du vill då...sa gubben..och då tog jag ljuslyktan...Kram <3

2014-08-18 @ 11:28:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0