IKEA

 
                      Det blev en sväng till IKEA i dag..
                      och dit kan jag ju inte åka utan
                      att köpa med mig några orkideer
                      hem...............................
 
 
          Ljus måste man ju köpa på sig också...så
          att man har nu till alla mörka kvällar som
          kommer......och så blev det ett par plast-
          skålar till husbilen och en liten matta att
          ha  innanför husbilsdörren.....och så har jag
          saknat galler att sätta plåtar och lägga upp
          nybakat bröd på.....så det blev två sådana
          också..........
 
 
                 Eftersom det blev kroppkakor över i
                 går så stekte jag dom idag........och
                 de blev nästan lika goda i dag som
                 i går........Nu blir det till att städa en
                 garderob...höst städningen har börjat...
                 Ha det gott..............A................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitig AB!!

Kram <3

2014-08-19 @ 22:43:34
Postat av: Anita

Kram <3..

2014-08-20 @ 08:35:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0