Helgen i Sjötorp

 
 
 
                         God Morgon från Sjötorp...
 
                 Frukosten är avklarad.....i dag blev några
                 goda kräftor ....som jag köpte i fiskaffären
                 i går......I går cyklade vi sträckan Sjötorp-
                 Lyrestad fram och tillbaka.... en liten nätt
                 tur på 14,4 km längs Göta Kanal..............
                 naturligtvis tittade vi på slussning av
                 Polstjärnan....och det var med näppe den
                 fick plats i slussen....Här kommer lite bilder
                 från gårdagen......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              Ja det var vår utflykt till Sjötorp.....nu
              har vi kommit hem och gräsklipparen
              har plockats fram...fast det kommer lite
              duggregn.....jag hade tänkt putsa köks-
              fönsterna ...men jag väntar nog till det
              slutar regna....Ha en bra söndag....A.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefina bilder... tänker tillbaka på när jag åkte Göta Kanal nyligen.
Jag var i Mariestad i fredags... :)

Ha en fortsatt bra söndag!

Kram <3

2014-08-17 @ 14:12:44
Postat av: Anita

Ja då var vi ju nästgårds...vi har haft en härlig helg i Sjötorp........
Kram <3

2014-08-17 @ 15:03:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0