Frisk Torsdag

 
                             God Morgon Torsdag
 
               I dag blir det en skön dag får jag hoppas....
 
 
               Haha...fina Ella kom ju på besök med sin
               pappa igår ....och då passade vi på att gå
               till konsum och köpa glass.....och inte hade
               jag med mig något som jag kunde torka henne
               om munnen med....så efter glass ätandet fick
               jag tvätta tröjan......men gott var det tyckte hon...
 
 
                   I dag lär det bli lite tunn bad tror jag.....
                   Jag har tid hos Ida för klippning kl. 15.00..
                   ska bli så skönt att bli av med lite hår.....
 
 
                     Våra tomater börjar nu mogna....jag tror
                      att de mådde bra av väderomslaget.....
 
 
                 Chilin börjar också att ändra färg och
                 bli mogna......................................
 
 
                   Många olika sorter är det.....men de
                   blir gott att ha till hösten och vinterns
                   matlagning..................Vi var hemma
                   hos Erik i går eftermiddag och jag fick
                   med hem lite gardiner som ska tvättas
                   fållas upp och strykas...så det är nog
                   dags att ta itu med det, så de blir klara
                   att hängas upp i helgen.....Ha det.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0