Fina Fina Härliga Ella

 
             Klockan 20.00 i går kväll gjorde jag
             välling till Ella och tänkte att hon skulle 
             somna.....haha trodde jag............jag
             låg brevid  henne och blundade...så
             känner jag att hon tar tag i mina glas
             ögon och för upp dom på huvudet på
             mig........då måste jag ju kisa lite för att
             se vad det är hon håller på med.....då ligger
             hon på sin armbåge en cm från mitt
             ansikte och bara tittar......och jag började
             gapskratta......ja då var det ju kört med den
             nattningen.....så efter det blev det att hjälpa
             farfar att greja lite på altan...........
 
 
 
            Här ska hon försöka få på sig foppa tofflorna....
 
 
               Nu är det måndag kväll och hon ska hem
               till sin mamma och papp...nybadad och
               trött......Nu ska jag försöka ta hand om
               disken...sedan blir det ett dopp i tunnan
               innan det är dag att knoppa in.........A......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härliga bilder!

Du gör väl samma träning som Ella gör på första bilden??
Tack för gott skratt!

Kram <3

2014-08-05 @ 00:09:44
Postat av: Anita

Haha.....ja Mariana om jag ändå kunde göra det...då skulle min rygg kanske fungera igen....
Kram <3

2014-08-05 @ 07:06:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0