En Nyttig Morgon....

 
                       God Morgon sköna Onsdag....
 
             Oj vad gott jag har sovit i natt.....det är nog ett
             tio tals år sedan jag sov så gott.....så därför var
             jag pigg och alert när jag vaknade vid nio taget
             i morse...........då kände jag för ett dopp i tunnan...
 
 
                          17,5 grader...så upp friskande och
                           skönt.....så nu har jag bestämt mig
                           för att ta ett dopp varje morgon hela
                           hösten...........................................
 
 
                Vattnet som skvalpar över när jag
                sänker ner min heliga kropp.......
                tycker Ludde om att slicka i sig.........
 
 
                  Sedan plockade jag fram min antika
                  juice press.....den är över 30 år.......
                  Nu ska det göras något som heter
                  chilikyss och innehåller 77 kcal.......
 
                 1 glas=
                 * 4 tomater
                 * 1 näve persilja
                 *1 knivsudd sambal oelek ( jag tog vår torkade chili)
                 * 1 tsk olivolja
                 * 1 nypa flingsalt
                 * 1 vitlöksklyfta
                 och så la jag till lite vatten melon...
                 kör allt i pressen och drick...jäklar
                 vad gott det var.......
 
 
                              Toppen gott.................
 
 
                  Men innan jag drack min Chilikyss så
                  drog jag i mig min andra morgon drink
                  nämligen citron och ingefärsvatten........
 
                  Då kära vänner är det bara disken kvar....A.......
 
 
 
 
 
 
 
                
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa Du Anita, Du är allt en riktig livsnjutare!!!!

Det där receptet ska jag prova... tack!!!!!
Ha en härlig dag!

Kram <3

2014-08-13 @ 11:57:57
Postat av: Anita

Ja Mariana prova att göra chilikyssen den var skitgod...Ja njuta måste man.....

Kram <3

2014-08-13 @ 12:41:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0