En ny tur till Loppis

 
                     God Morgon Fredag......
 
            På Facebook finns det en grupp som
            heter Stickning-virkning-handarbete..
            och där lade jag upp min gardin som
            jag gjorde för ca 30 år sedan med
            virkad mellanspets och uddspets.....
            och milde tid vad många gillande
            jag fick....de bara ramlar in.......de
            är nu uppe på 280 st som gillar...
            Jag har ju hållit på med virkning
            och broderat i många år...så det
            blir nog att lägga ut några flera
            alster tror jag..........................
 
 
               Så blir det en extra sväng till ett loppis
               som Tarja och jag besökte igår, för jag
               såg någon liknande kruka som de här,
               fast det stod inte Timmernabben på den
               men jag tror att den också är från fajansen
               i Timmernabben....så därför blir det en tur
               dit i dag....Ha en bra fredag alla......A.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0