Tisdag 22/4

 
                          God Morgon Tisdag........
 
             Mina rosor får stå ute om nätterna...jag
             tror att det förlänger livet på dom.........
 
 
                   I dag ska jag skura ur tunnan...jag har haft
                   i såpvatten över natten...så nu blir det att
                   tömma ur det och i med nytt....sedan är det
                   bara att vänta till det blir badbart........
                   I eftermiddag blir det personalmöte på jobbet
                   och sedan ska jag göra en smörgåstårta.......
                   det är det jag ska pyssla med i dag.....Ni får ha
                   en bra tisdag..................A................................
 
 
            
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Inget dåligt tisdagspyssel!! :)

Kram <3

2014-04-22 @ 19:28:31
Postat av: Anita

Tunnan blev inte gjord....men i dag kan det plötsligt hända.......Kram <3

2014-04-23 @ 08:30:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0